"אז מה אתה הולך לעשות באוסטרליה ? "

אם הייתי בודק מבחינה סטטיסטית, כנראה שהייתי מגלה שזו אחת השאלות שהכי מעניינות את "הציבור" סביבי כאשר הוא מתוודע לעובדת עזיבתי לאוסטרליה.
האדם הוא סקרן מטבעו ולשאלה זו ישנה בהכרח מניעים שונים כגון: איכפתיות, דאגה, פליאה, קנאה, סקרנות גרידא ועוד קשת שלמה של רגשות וסיבות.

הרהרתי רבות בשאלה הזו ואני מרגיש שדווקא אצלי המצב הוא כזה שכל האפשרויות פתוחות ופרושות לפני (דרך אגב, אני מאמין שזה תמיד ככה).
אחד מעקרונות הפרמקלצ'ר מדבר על "לשלב במקום לבודד" ובהקשר זה עולה השאלה:
למה באמת לעבוד במשהו ספציפי אחד כשיש לנו מגוון נרחב של תחומי עניין וכישורים ?
המגוון בדמיוני רחב והשפע אינסופי וכולל עבודות כגון: מדריך יוגה לילדים, מקים גינות קהילתיות, מוכר מזון מיובש, מלצר בחוף הים, גנן במשתלה, מכין מפות נומרולוגיות ועוד ועוד..
אני מרגיש שמירוץ העכברים אחר כסף, מעמד וסטטוס חברתי לא ממש מדבר אלי.
אני כן יודע שהצלחה עבורי תהיה העובדה שאוכל לעסוק בעבודה שמסבה לי הנאה גדולה ותורמת לאחר ולסביבה.

אז מה אני הולך לעשות באוסטרליה ?
ימים יגידו…
אבל איך האוסטרלים אומרים:
"No Worries Mate"

פוסט זה פורסם בקטגוריה כללי, עם התגים , . אפשר להגיע ישירות לפוסט זה עם קישור ישיר.

כתיבת תגובה